Ter Horst van Geel
       
     
THVG 00.png
       
     
THVG 01.png
       
     
THVG 02.png
       
     
THVG 03B.png
       
     
THVG 03.png
       
     
THVG 04.png
       
     
Ter Horst van Geel
       
     
Ter Horst van Geel

Hoe zorg je er voor dat een verhuizing van slechts 200 meter tot in de wijde omtrek bekend wordt? Wij bedachten een onvervalste ‘reality check': Helaas, wegens veranderende consumentenwensen sluit Ter Horst van Geel aan het Simonsplein in Doetinchem haar deuren. Een week lang lieten we het rumoer z’n gang gaan. Klanten en omstanders toonden hun medeleven of spraken er zelfs schande van. Met name op social media werd het letterlijk ’the talk of the town'. Vervolgens was het tijd voor een positieve boodschap! Door ‘Helaas’ simpelweg te vervangen door ‘Gelukkig’ ontstond er een intelligente twist waardoor de vooruitziende blik van Ter Horst van Geel werd bevestigd. Mensen werden uitgenodigd de nieuwe winkel (die wél helemaal past bij de huidige wensen en eisen) te komen bewonderen. Een boodschap die gepaard ging met een uitnodiging voor de opening, advertenties in lokale media en een ludieke wedstrijd om zelf het aantal meters van de oude naar de nieuwe locatie te meten. Resultaat: een spetterende start van deze nieuwe Ter Horst van Geel winkel met heel veel free publicity en natuurlijk veel klanten!

THVG 00.png
       
     
THVG 01.png
       
     
THVG 02.png
       
     
THVG 03B.png
       
     
THVG 03.png
       
     
THVG 04.png